Fullt upp idag!

I går hade vi fullt upp! Först vattnade vi mammas och pappas blommor och efter det gick vi ner på apoteket och köpte lite hudlotion till Fenix. Vi handlade även lite frukt och mellanmål till Fenix på kryddan.
Efter shoppingen begav vi oss till familjecenter där vi träffade Carina och Pernilla med deras barn Casper och Giovanna. Barnen lekte för fullt. Riktiga hellracers! Dem fick lite att äta efter lekstunden och det var nog behövligt så många kalorier som dem bränt under lekstunden.
Vid tre begav vi oss mot Stockholm, Fenix somnade innan vi hade hunnit ut ur Norrtälje. När vi kom fram till Roslagstull ringde jag Daniel som fick ge mig vägbeskrivningen till han jobb i tomteboda. Daniel lämnade sin bil på jobbet och vi tog våran in till stan. Laserbehandligen gick bra! Ska tillbaka om ungefär tre veckor igen. Dem är så trevliga där och dem kom till och med ihåg vad Fenix hette, hihi, lilla charmtrollet!
Efter äventyret åkte vi hem igen, Daniel hadlade med sig mat hem.
I morse fick jag väcka Fenix klockan sju. Jag skulle vara hos tandläkaren klockan åtta. Det var meningen att Daniel skulle ha Fenix under tiden men han var oumbärlig på sitt jobb så sekreterarna på han jobb fick ha hand om honom under tiden. Det hade gått jätte bra och Fenix hade uppfört sig exemplariskt! Han är så duktig!
Dem ville gärna ha honom igen. Hihi! Jag köpte med mig fikabröd som tack för hjälpen!
Nu är vi hemma igen och snart ska vi ta en promenad i den underbara vädret!


Söta killen

Alla bebisar!

Hälsar på gunghästen

Håller span!
 
pyssel!

Fenix är väldigt intresserad av vad Pernilla gör!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0