Förskolebesök!

Idag verkar inte solen vilja titta fram, vi får glädjas åt gårdagens solsken istället. Idag kan man kanske få lite gjort här hemma, man har ju ingen större lust att fixa inomhus när solen skiner.
Klockan nio kommer jag och Fenix sitta bänkade framför tv:n och titta på Fenix´s morbror som ska vara med i sommarlovsmorgon! Spännande! Han kommer vara med varje fredag!
Daniel kommer hem lite tidigare från jobbet idag. Vi ska ta med oss Fenix och gå till förskolan där han ska börja och titta lite. Det ska bli spännande, vi har aldrig varit där inne utan bara varit och lekt på lekplatsen.
Ikväll blir det nog film och mys bara, jag ska ju jobba i helgen så då får man passa på med extra mys idag! På söndag ska Fenix vara hos mormor och morfar medans jag jobbar, Daniel ska fixa lite här hemma och det går ju lite lättare om huliganen inte är hemma.
Fenix är så underbart söt när han vaknar. Han börjar småprata inne på sitt rum, när man kommer in så sitter han och pysslar med sin nalle som han fått av mormor och morfar och elefanten Tilde som han fått av morbror!


Hej pappa, kan vi busa lite?

Hihi, bus, bus!

Wiiiieee, jag flyger!

Titta, jag är lika stark som pappa!

Vilar lite men måste nog busa lite med sladdarna under tiden!

Mamma, kan du bära mig?


Kommentarer
Anonym

kul att ni ska besöka dagiset =)

Casper ska på inskolning 2 september

=( sen den 6 september går han där själv.... =(

2010-06-18 @ 09:57:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0