Familjecenter och Stockholm

Idag ska vi först till familjecenter och busa lite med Carina och Casper, det ska bli roligt eftersom det var en stund sedan vi sågs nu. Om vi hinner innan ska jag till apoteket och handla lite saker och även vattna mamma och pappas blommor på balkongen.
Efter familjecenter ska vi åka tll Stockholm, idag är det dags för laserbehandlingen! Skönt att få det gjort. Vi tar bilen in, jag vill inte åka bussen med Fenix, känns inte så säkert tycker jag. Om den mot förmodan skulle krocka så tror jag inte att dem små spännbanden räddar  vagnen med barnet i speciellt bra. Känns bättre med bilen där han sitter fastspänd ordentigt i sin bilbarnstol.
Vi ska möta upp Daniel någonstans i stan så han kan vara med Fenix under tiden.
Fenix vaknade kvart över sju och nu är han mätt i magen och busar för fullt. Just nu är hans projekt att tömma bollhavet på bollar. För en vecka sedan vägrade Fenix ta sin välling. Han har altid älskat sin välling men en dag var det bara tvärstopp. Nu får han lite frukt på kvällen stället och sen somnar han själv utan flaska i sin säng. Det funnkar ju jätebra men konstigt att han ratar vällingen.

Busunge!


Hihi, roligt att plocka ur bollarna!


Kommentarer
Carina Ohlsson

Härligt.

Lycka till sen i dag

men vi ses halv 2 ca =)

Tina kanske vill komma?

Ska fråga leontine

2010-06-07 @ 08:42:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0