BVC idag

I går eftermiddag gick vi hem till Mikael där jag svullade i mig lite till smörgåstårta, gott! Feni satt och mös i pappas knä och åt smörgåsrån. Efter besöket hos Mikael gick vi till dagisets lekpark där Fenix fick leka lite sen vart det hem till duschen och sen ville Fenix sova. Tio i sju ville han upp i morse, nu busar han för fullt här hemma igen.
Idag ska vi till BVC på tio månaderskontroll, han fyller ju tio månader på onsdag, våran stora kille!
Vid fem ska jag jobba igen, sista inbokade jobbet för tillfället.
Innan dess ska jag försöka laga lite mat till Fenix och frysa in.

Världens sötaste och goaste!

puss!

Äter smörgåsrån i pappas knä

Så gott!

Vilar lite!

Spaden i högsta hugg!

Provsmakar kottar!


Kommentarer
Carina Ohlsson

Ja du blev väl glad när du fick lön här för 1 vecka sen =) de är då det är värt att jobba när man ser alla pengar =) Vist de är de fortfarande lite pengar om man tänker på vad man får när man jobbat heltid men ändå =) de är mer än bara mamma pengen =)

Jag hoppas Jimmy hörde av sig till micke i torsdag och sa grattis =) för han lär ju knappast ha läst min blogg i alla fall =)

kram

2010-06-14 @ 09:12:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0