Värmland dag 4

Fenix, jag och mormor vaknade först. Vi gick upp och åt frukost ute. Efter en sund kom morfar upp. Vi ville komma hem i skaplig tid så vi packade våra saker, sa hej då till dem andra och åkte hem vid halv tio-tiden.
Det vart några mat- och bytablöja stopp på vägen hem. Vi var hemma runt fem-tiden. Skönt att träffa Daniel igen!
Vi gick upp och åt mat hos Marie-Louise på kvällen.
Det var en mysig utflykt till värmland!

Glad morgonkille!

Får jag komma upp nu, snälla!

Sitter ute i barnstolen som jag och min bror suttit i när vi var små

Gott med frukost

Pysslar med sina bilar

Ska vi åka hem nu?

Gott med mammas juice

Lite kex är alltid gott!

Trött liten kille!


Kommentarer
carina

hej!

kom på att micke inte fick någon inbjudan men även han är välkommen om hane vill. De är som jag sa till Lojke om han kommer att ni behöver ju inte te med present, de är bra att komma å fika =)

2010-07-23 @ 08:59:11
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0