Torsdag med bus och födelsedagsfirande

Vårat internet vill inte fungera hemma och därför har det inte blivit något skrivet här i bloggen. Nu sitter jag hos Mikael och skriver, Daniel och han håller på med ett nytt köksgolv till Mikael.
Får försöka hinna med ochh uppdatera lite vart efter nu.
Förra torsdagen hade Fenix och jag en mysig dag ute. Det var kanonväder! Han busade runt värre än värst hela dagen. Vilken energi ungen har! Han är så underbar!
När Daniel kom hem så åt vi lite och sen tog vi med oss Mikael och åkte hem till Henkan som fyllt år. Det vart en trevlig fikastund med gott fikabröd.


Tittut!

Glad lillkille!

Intressant med gasol!

Vad ska man hitta på nu?

På äventyr i gräset!

Nu ska man nog hälla ut alla klädnypor!

Tre killar försöka ordna inkoppling av högtalare

Fenix ansluter till den befintliga skaran av grabbar!

Varit och spanat in Henkans balkong
 
Det gick inte att ställa upp det här kortet så vi får väl ligga ner då!


Fenix pysslar med ett blad som han snott på Henkans balkong

Fint blad!

Fikastund!

Gott med vatten

Födelsedagsbarnet skär tårta.


Kommentarer
carina

nice =) äntligen lite uppdarering ;o)

2010-07-05 @ 14:35:04
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0