Malmö dag 3.

Vi började morgonen med hotellfrukost sen bar det av till lekparken med Fenix, han och pappa busade runt som bara den. Tror nog att Daniel tyckte det var mest kul.
Efter leken gick vi lite på stan igen, jag hittade en klänning på Carlings. Vi gick sedan hem till Martin och Théres och kollade på deras lägenhet. Dem har renoverat mycket och håller fortfarande på. Det blir så himla fint! Vi sa hej då till Théres föräldrar som skulle åka vidare.
Daniel, jag och Fenix gick sedan hem och hämtade badkläder mm och sen gick vi tillsammans med Martin och Théres till stranden. Vi åt lunch på Kallis, Caesarsallad! Jättegott!
Vi gick sedan till en liten lugnare del av stranden där vi slog läger och solade och badade. Fenix stormtrivdes!
Vid fyra-tiden gick vi hemåt, vi tog en sväng genom den vackra pildammsparken.
Vi vilade och gjorde oss iordning på hotellet för att sedan möta upp Théres och Martin på stan för att äta middag på T-bone! På vägen till stan gjorde vi en tur till folkets park och tittade lite på djur.
Middagen var jättegod! Ännu en supermysig dag!

Gungar med pappa

Gungar!

Daniel har skoj han oxå!

Oj så smidig...

Klätterapa!

Kingkong!

Mamma myser i solen

Pojkarna bus!

Hemma hos morbror

Busunge!

Köket under renovering

Fina fästet för lampan

Vackert tak!

Vackra sovrummet

Här åt vi lunch, på Kalli!

Turning torso

Stranden

Överlycklig kille!


Mys med bad!

Smakar på vattnet

Plask, plask!

Alla samlade på stranden

Leker med pappa

Hej morbror!

Ska kolla lite i vagnen

Intressant!

Dem här sakerna vill jag inte ha i min vagn!

Badtofflor!

Vackra pildammsparken



Dem här blommorna luktade smultron

Busar med pappa!

Små söta från folkets park!

Middag på T-bone!

En trevlig kväll!


Kommentarer
carina

en massa härliga bilder =)

2010-07-05 @ 19:34:54
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0