Hos mormor och morfar

I går åkte vi till mormor och morfar igen, vädret var trist så vi fick leka inomhus igen, det var full fart på Fenix hela tiden. Vi tog en promenad vid 12 och då somnade han och sov 2½ timme, skönt för han.
När vi kom tillbaka från promenaden så vart det lite lunch för oss vuxna, Fenix fick äta när han vaknade.
Vi hann med en fika innan vi åkte hem oxå. Daniel var redan hemma när vi kom hem. Vi åt middag och efter en stund kom Mikael över oxå. Grabbarna busade för fullt.
Lite senare gick vi upp till MIkael och tittade på hans nya köksfläkt och efter det vart det en promenad innan Fenix´s kvällsbad och nattning.
I dag kommer mormor och morfar hit, dem ska hämta Embla, hon ska nämligen vara där över natten och under dagen imorgon medans jag jobbar.
Jag har bakat ett rabarberpaj som vi kan fika med när dem kommer, hoppas Daniel hinner hem till fikat oxå, vi får se!


Löser korsord med mormor

Står och äter lite smörgås som han snott från frukostbordet

Stora gräshoppan som kröp omkring på väggen

Vad har vi här?

Massa tidningar!


Sockersöt!

Gott med mat

Liten sömntuta!

Har roligt med morfar

Hemma igen!

Busar med pappa

Hihi!

Mysstund!

Snusa i bebishår är det bäst!

Coolingen i skinnjacka ska på promenad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0