Lite besök!

Idag kom mamma och pappa och fikade här. Daniel hade hunnit hem han med! När dem åkte så tog dem med sig Embla som ska få vara hos dem tills imorgon eftermiddag.
På eftermiddagen gick Daniel ut och snickrade lite på nya verandan, Marie-Louise och Mikael kom förbi en sväng. Fenix busade och tittade på fåren med Mikael!
Nu har vi precis kommit in och hela familjen ska ta sig ett bad i badkaret tillsammans! Myyys! Sen blir det läggdax för Fenix och jag och Daniel ska kika på en film.

Vad finns i koppen?

Jag rör i koppen precis som morfar nyss gjorde!

Det finaste man har det sätter man på bordet!

Närbild!

Fenix tittar på fåren med farbror Mikael

Busar med farbror

Grabbarna är ute på promenad

Mina buspojkar

Mina glada hjärta! Älskar er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0