Traktorföraren

I går eftermiddag plockade vi fram Fenix´s traktor ur ladugården. Han fick den för flera månader sedan men vi hr tyckt att han varit för liten men igår så var det dax! Han tyckte att den var jätterolig att sitta på, det dröjer väl en stund innan han trampar omkring på den men sitta och sparka sig fram går nog snart! Som sagt, det var populärt att få sitta på den igår.
Efter provturen gick vi hem till farmor och fikade lite. Han har ett piano där som han brukar spela på och igår tyckte Daniel oxå att det var roligt, tillslut fik i alla fall Fenix spela själv!
Idag verkar vädret inte vara så roligt, vi ska snart ta en sväng med Embla och sen får vi nog vara inna. Jag ska jobba från 17-22 idag. Var en stund sedan jag jobbade nu så det ska bli roligt!

Provkör sin traktor

Hur söt som helst!

Naturbegåvning på traktorkörning!

Fenix spelar piano men självklart kan inte pappa låta bli att prova han oxå

Pappa kan verkligen inte låta pianot vara

Låt bli mitt piano pappa!

Äntligen får jag spela själv!

Ute och går med vagnen hos farmor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0