Casper 1 år

Mamma och pappa tog med sig Embla hem en sväng eftersom vi skulle på Caspers 1 års kalas idag. Jag vill inte lämna henne nu när hon är opererad.
Vi åkte runt ett-tiden till Blidsta. Det var fullt med folk när vi kom. Det bjöds på massa gott, muffins, kakor, paj, tårta mm. Fenix busade lite med Casper men var mest intresserad av alla roliga saker som Casper fått i present.  Tänk att lilla killen redan blivit ett år och snart är det Fenix tur, om tre veckor så är det dags.
Fenix fick äta lite mat hos Casper, han vilade precis innan vi åkte så han hann inte äta då.
På hemvägen stannade vi hos mamma och pappa och plockade upp Embla.
När vi kom hem så grävde Daniel lite på baksidan och Fenix och jag tittade på. Nu har lilleman precis somnat, han var så trött så! Vi ska snart gosa ner oss i soffan och äta lite godis. Daniel tyckte att jag hade blivit ännu smalare så jag vägde mig igår, -1kg, jösses, jag som kämpat med att gå upp 2 kg. Jaja, mer godis och grädde!
Grattis igen lilla söta Casper på din 1-års dag!

Finklädd i slips!

Vill kika närmre på Casspers födelsedagspresent

Leker med Caspers presenter


Självaste födelsedagskillen!

Vaddå, nej vi gör inget speciellt......

Två små busar

Sitter och småpysslar

Titta vad jag hitta!

En liten musiker kanske?


Kommentarer
carina

tack för att ni kom =)

2010-07-25 @ 22:01:37
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0