Värmland dag 2

Fenix vaknade vid sju tiden på måndagen. Vi gick upp och busade och efter en stund kom mormor som hade varit ute på en tidig promenad och plockar blommor till gravarna. Vi åt frukost medans dem andra sov en stund till. Fenix passade på att hälsa på katten och sköldpaddorna Vi tog även en liten promenad och plockade lite mer blommor. 
Vi startade åkturen på morgonen med kyrkogården i Kila där min mormor och morfar är begravda samt mammas mormor och morfar. Vi satte lite blommor på gravarna och vattnade lite. 
Det var min namnsdag, Sara ( Anna, Sara, Christina) så hela gänget åkte in till Åmål och fikade efter kyrkogården. Vi gick en sväng och tittade lite i butikerna och sen åkte vi vidare till en affär som verkligen hade allt! Efter shoppingen åkte vi och handlade lite mat för att sedan åka hem igen. Vi började med några fördrinkar och sedan vart det tacos och lite rödvin till.
Det vart en sen middag så det vart sägen nästa direkt efter maten.

God morgon!

God morgon Tissla Tassla

Titttar på sköldpaddor med mormor

Sköldpaddorna

Kyrkogården

Fenix vid sin mormorfars grav, mormormors namn är inte inristat ännu

Mammas mormor och morfars grav

Utsikt från kyrkogården

Söta kissen!

På café i Åmål

Åmåls huvudgata

Put your hands up for Åmål!

Busar i sandlådan

Åker moped

Söta fladdermusen som kom in på kvällen



Kommentarer
carina

verkar som en trevlig utflyckt =)

2010-07-22 @ 19:47:39
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0