Värmland dag 3

Den här dagen åkte vi till Seffle där det vart en promenad eftersom Fenix ville sova. När han vaknade tog vi en fika. En fotograf kom fram och frågade om han fick ta kort på Fenix till ett informationsblad för Seffle och självklart fick han det.
Det vart en del shopping, skor till mig och mamma, massa kläder och leksaker till Fenix!
När vi kom hem så hämtade vi upp resten av folket och åkte till en gårg med fik och tog en fika där med. Dem hade ett världsberömt utedass där som vi gick och tittade på.
På hemvägen vart det bad, inte för mig för jag tyckte det var kallt! Fenix badade dock massor!
När vi kom hem fick Fenix lägga sig och vi andra grillade och hade en trevlig kväll!


Lite trött morgonkille

Ute och går med mormor

Tröttmössan somnade i bilen till Seffle

Mamma och pappa

Söt liten fågel

Fika i Seffle

Fikastund


Mammas älskling


Leker lite

Smakar på gruset

Smakar lite mer grus, hihi!

Båtpassage

Här fikade vi!

Gården

Utsikt från fiket

Mamma och Fenix

Ute och går med mormor

In i huset.....

....nu är jag inne....

....och så ut igen


Ute och går med mamma

Fenix med morfar

Målningen inne på dasset

Jag och Fenix på dasset

På stranden

Provsmakar vattnet

Pysslar

Fin pinne

Leker med sina nya bilar




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0