American Car Show

 Idag mötte vi upp Carina och Kimmo i norrtälje, vi gick till Ett Glas och åt god lunch. Mätta i magarna gick vi ner till parken och tittade på bilarna. Fenix somnade nästan med en gång när vi kom ner till parken. Vi gick några rundor fram och tillbaka innan vi sa hej då till Carina och Kimmo och begav oss hemåt.
När vi kom hem började jag packa min och Fenix´s väska. Vi ska nämligen åka till värmland i morgon med Fenix´s mormor och morfar. På onsdag kommer vi hem igen. Ska bli roligt!
Hoppas Carinas och Kimmos bebis har kommit tills jag kommer hem.
Lilleman är nu nattad och jag ska hoppa in i duschen!   
Datorn är dum just nu och ville inte ladda upp mer än tre bilder.....







Kommentarer
carina

hej =) hur är allt med er då?

2010-07-20 @ 11:45:43
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0