En trevlig dag på stranden med gänget!

Vid tolv-tiden dag kom Sofia med sin underbart söta dotter Mira som är ungefär 2 månader äldre än Fenix, Jeppe med sin son Proppen och hans lekkamrat Saga ooch självklart var Embla även med. Vi åkte ner till stranden, Mira somnade på vägen dir, hihi, sötnosen. Fenix lekte en stund med Saga och när Daniel gjort i ordning båten så fick jag och Proppen åka gummiring efter båten, hur kul som helst.
Sofia och Saga passade Fenix på stranden under tiden. När vi kom tillbaka med båten så hade Mira vaknat och hon och Fenix satt och pysslade lite på stranden. Sofia och Saga åkte oxå en sväng i ringarna innan det var dags för korvgrillning. Mysigt!
Proppen, Saga, Jeppe och Daniel tog sig en till sväng med båten och ringarna efter lunch medans jag och Sofia med våra bebisar stannade kvar på land.
Det var en supermysig dag! Tack alla!
När vi kom hem somnade Fenix på en gång, helt utslagen, hihi! Han vaknade dock efter ungefär 45 minuter och var redo för bus igen.
Vi grillade kyckling och åt keso och sallad till det. Nu är jag hungrig igen. Dax för lite påfylling i magen. Daniel har precis nattat Fenix som somnade som en stock!

Fenix myser med Saga

Lekkompis

Jag och Proppen har kul i ringarna

Kul, kul, kul!

Saga passar Fenix

Gullungarna

Så söta!

Söta Mira!

Fenix i sin badring! Vinkar till Mira!

Nästan hela gänget

Vad trassligt det vart!

Pojkarna vilar på stolarna

Nakenfis!

Korvgrillning

Proppen letar fisk

Smultronstrå gjort av Proppen

Sockersöta små barn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0