En båtutflykt

Nu har vi varit på en liten utflykt med båten. Vi åkte till Gräddö och åt lunch på kvarnudden. Grillat kycklingspett med sallad till. Det var jättegott. Vi hade tagit med oss barnvagnen så Fenix hann somna innan vi kom fram till kvarnudden. När vi ätit klart gick vi bort till marinan för Daniel skulle hämta en kåpa till motorn där. När vi kom tillbaka till båten så vaknade Fenix, han fick då lite lunch innan vi hoppade ner i båten igen och begav oss hemåt.
När vi kom hem så stannade vi kvar på stranden en stund, Fenix fick bada och busa. Farmor kom ner en stund oxå. Daniel var hemma och hämtade upp Embla oxå så även hon fick sig ett dopp. Vid tre började Fenix och Daniel gå hemåt medans jag körde hem bilen. Jag och Embla gick sedan och mötte upp dem, Fenix hade redan somnat då.
Nu är lilleman vaken igen, han har precs ätit lite frukt och nu är det full fart på honom!




Fenix går igenom packningen

Nån som kan smörja in mig????


Utsikt från kvarnudden

Stora älsklingen på kvarnudden

Glad kille som smaskar majskrokar

Mina pojkar

 Fenix fortsätter smaska majskrokar

Tillbaka på stranden

Älsklinge har varit ute och tagit ett runda själv

Puss

Embla simmar och simmar!

Duktig tjej

Vad äter du pappa?

mmmmm, bulle!


Busar under bordet!


Kommentarer
carina

en härlig dag =)

2010-07-13 @ 19:41:54
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0