Jobb och bebismys på dan och ikväll middag med mormor och morfar

I morse fick jag lite sovmorgon då jag började jobba klockan åtta. Det gick bra på jobbet med varmt i bilen. Slutade vid ett så då åkte jag hem till mina älsklingar.
Man blir aldeles varm i hjärtat när Fenix sträcker armarna efter en och ger en världens största leende när man varit borta hela dagen. Vi tog en promenad medans pappa Daniel satte i gång att lägga klinkers i badrummet. När Fenix somnade i vagnen och när han vaknade så fick han lite frukt och sen gick vi ut och badade i poolen. Han älskar poolen. Han tycker det är jätteroligt att stå upp vid kanten och sen kasta sig ner på mage i vattnet. 
När jag började frysa så gick vi upp, Fenix hade nog velat bada en stund till men det får bli imorgon. 
Vi klädde på oss och Fenix tog en sväng på gräsmattan med sin vagn, han är så glad och nöjd när han går runt med vagnen. 
Nu väntar vi på att Fenix´s mormor och morfar ska komma. Vi ska äta tillsammans och pappa ska mäta ut en kabel åt oss. 
Marie-Louise var förbi här och lånade Embla för en stund sedan, hon ville ta med henne och bada. Embla är ju galen i vatten så hon är nog överlycklig just nu. 

Vårat hjärta



I sandlådan


Lipar åt mamma

Smidiga Fenix

Stolt kille är ute och går med sin vagn

Det här är riktigt roligt!


Väldigt koncentrerad

Kall och blöt kille måste krypa över mamma

Snart över

Ute och plaskar i poolen

Magplask!

Backslick!

Go och rund!



Kommentarer
carina

Härligt när pojkarna är glada =)

2010-07-12 @ 18:58:39
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0