Söndagen efter midsommar

På söndagen var det härligt väder. Fenix fick provbada i sin pool som vi haft hemma en stund nu. Vi har inte använt den tidigare då Fenix tycker det är så roligt på badplatsen. I dag hann vi inte gå dit så då fick det bli poolen, den var rolig men inte lika rolig som havet!
Vid halv två åkte jag till jobbet och jobbade sedan till tio. Pojkarna fick mysa ensamma hemma.

Provbadar i nya poolen


Får man gå upp nu?

Färdigbadad



I tvättkorgen

Vi hittade en fyrklöver på tomten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0