Midsommarafton!

På midsommaraftonen kom höggravida Carina, Kimmo och lilla Juli hit. Vi började med att fika när dem kom. Det vart diverse fikabröd och äppelpaj. Efter fikat åkte vi till maren där dem hade anordnat lite midsommarfirande. Vi satt på stranden där och mös en stund. Julia håvade in en massa vattendjur och Fenix roade sig på egen hand på gräsmattan, vi fick springa och hämta tillbaka honom stup i kvarten när han krypit lite väl långt bort.
Vi träffade Lojke där oxå, utklädd till riddare, såg lite halvvarmt ut i värmen.
När vi kom hem gick vi ner till "våran" strand en stund oxå, det var skönt med en promenad.
På kvällen grillade vi och hade det mysigt. Mikael och Gösta kom oxå över och åt.
Det var en varm och supermysig midsommarafton.

Myser på stranden!

Rida på pappas axlar är inte dumt alls!

Fenix vill sitta med Carina, Kimmo och Julia

Sötnos!

Lojke hade det nog skönt i sin varma riddarrustning!


Kommentarer
carina

En härlig dag =)

Jag träffade lojke i helgen och bjöd med honom till

Caspers födelsedag men han skulle prata med er om samåka eller så.

Men självklart får micke komma också kom på de för någon dag sen att han fick ju ingen inbjudan =(

kram

2010-07-05 @ 14:37:45
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0