Måndag och tisdag!

I går och dag är vi mest hos Mikael, Daniel är ledig denna vecka så han hjälper Mikael som ska göra om sitt kök. Jag lånar internet då vårat inte vill fungera ännu. Fenix ränner omkring i allt byggstök och trivs som bara den. I går åkte vi alla in till norrtälje och åt god lunch på G samt handlade lite mat och byggsaker som Mikael behövde
Vid halv fyra ska jag slinga håret i norrtälje, ska bli skönt att bli ompysslad lite.
Fick meddelande från Kim i morse så nu ska jag jobba imorgon och torsdag kväll samt söndag dag. Ska bli kul!


Golvet utrivet ur Mikaels kök!

Sötnos

Busar hos farbror

Monterar ner lådorna som farbror monterat ihop...

Älsklingen!


Kommentarer
Suneeta & hunden Chanel

Hihi vad söt Fenix är!! =)

2010-07-06 @ 15:05:14
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
carina

Aha de förklarar saken varför vi inte har kunnat se de =)

Nja jag vet inte om de blir någon semester.

Så fall blir de till öland nästa vecka men inget är bestämt

Men då åker jag bil själv ner och hem för Jimmy ska åka MC dit med några vänner frn trollhettean =( vist vill jag till öland men jag är inte så sugen på att åka bil själv med Casper =(

2010-07-06 @ 15:32:01
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0