Måndag kväll

I går kom Fenix mormor och morfar hit. Morfar mätte ut en kabel åt oss och sen var det middag bestående av potatissallad, rostbiff och grönsallad. Gott!
Efter middagen skulle vi visa dem den nya båten så vi åkte ner till vattnet. Jag , Daniel och Fenix tog oss ett kvällsdopp. Fenix var så glad över att få busa runt i vattnet, när han badat klart fick han värma sig hos mormor.
I dag ska vi åka ut med båten en sväng. Daniel är just ni inne i norrtälje och handlar lite saker till kaklingen i badrummet, han kommer snart hem och då ska vi åka.

Gott med vattenmelon



Middagen


Hälsar på i mormors knä


Myser med morfar

Kvällsdopp


Ingen badkruka här inte


Hela familjen


Mamma och pappa

Värmer sig hos mormor


Mys!

En härlig kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0