Lördagen

På lördagen jobbade jag me jag började inte förrens tre så jag fick vara hemma med min underbara familj en stund innan. Vi var inne en sväng i norrtälje på förmiddagen och handlade lite.
När vi kom hem så kom glassbilen, jag tycker inte om glass men Daniel ville ha. Fenix ville så gärna prova Daniels glass så det fick han men det var ingen höjdare, hihi, han brås nog på sin mor!
Han vart lite trött och somnade på Daniel innan jag åkte till jobbet.
Det gick bra på jobbet, det är så kul att jobba där!

Provsmakar pappas glass

Blääää!

Måste prova lite till....

....näää, lika äckligt den här gången!

Mina älsklingar!

Så underbart söta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0