Lördag morgon

Jag har preis kommit ur duschen. I går gick jag och la mig i våran säng och insåg att vi hade hur mycket mygg som helst i sovrummet. Det var så varmt inne så vi hade vädrat lite och myyggen måste ha tyckt att vi hade väldans trevligt inne. Jag gick då ner och la mig och lämnade Daniel med myggen, hihi!
Vid halv tre blir jag väckt av en syrsa som sitter på sängbordet brevid sängen och spelar, jösses! Det var bara upp och hämta ett glas och fånga in den lilla spelande kamraten och släppa ut den för annars hade det inte blivit mycket sova av.
Vaknade vid sju pigg och utvilad. Nu är klockan kvart i åtta och Daniel och Fenix sover fortfarande.
Idag blir det norrtälje och titta på bilar med Carina och Kimmo och i eftermiddag ska vi fira Fenix´s farfar som fyller år.
I går fyllde ju vårat lilla hjärta 11 månader och då passade han på att gå med hjälp av att bara hålla i en hand på mig. Han har alltid velat ha två händer när han ska gå men i går så släppte han den ena och gick på så duktigt så. Nu sitter jag här och längtar tills han vaknar så jag får krama om honom, våran myskille!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0