Kökshjälp!

I går förmiddag var det ganska trist väder, vi fick vara inne och busa en del. Vid kvart över elva vart det lite vila följt av lunch. Det slutade regna på eftermiddagen och då passade vi på att gå ut och leka i sandlådan. Daniel kom hem vid halv fem och då åkte jag till jobbet. Jag jobbade till 22.00. Det gick bra!
Nu är det full fart här hemma. Vi har gjort pannkakssmet som vi snart ska grädda, Fenix har varit till stor hjälp i köket!
Vi får se om vi åker till mormor och morfar sen. Just nu är ju vädret bra men det skulle tydligen bli ganska ruskigt senare!

Mammas kökshjälp!

Håller ett stadigt tag om vispen

Mammas duktiga kille!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0