GRATTIS!

I går morse fick jag ett glädjande besked. Carina och Kimmo har äntligen fått sin lilla bebis. 10 dagar försenad kom lilla Elvira till jorden. Den 23 juli klockan 18.51 är hon född lilla prinsessan!
54 centimeter lång och 4440 g, en liten stor tjej. Nästan ett kilo tyngre än Fenix när han föddes!
Fick en bild sänd till min mobil, en fantastiskt söt tjej!
Jag ska ringa dem i veckan och så får vi se om vi får komma förbi och kika på miraklet under veckan. Längtar massor!
Grattis finaste Carina och Kimmo till eran underbara tjej, vi är så glada för eran skull och vi längtar tills vi får träffa lilla familjen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0