Cykeltur

Nu har vi varit i Norrtälje och handlat lite bandage och smärtstillande till Embla. Daniel monterad cykelstolen på sin cykel när vi kom hem så nu har Fenix tagit en liten cykeltur med sin pappa. Han verkade stortrivas bak på cykeln.
I morgon ska jag och Daniel till Stockholm. Vi ska äta lunch där, gå på luxury spa på skeppsbron, äta middag och sen övernatta på hotell Nordic sea. Mamma och pappa ska vara barnvakt under tiden. Vi beställde detta för ungefär en månad sedan, vi hade ju våran 2½ års dag för någon vecka sedan men det passade inte riktigt att åka bort då så vi gör det den här helgen istället. Ska bli jättemysigt!

Fortare pappa, fortare!

Så där ja!

Sötnos!

Åh, vad roligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0