Världens bästa sambo

Ja vad ska man säga. I dag när jag kom hem från Norrtälje undrade Daniel om jag inte ville ha en massage. Kastade mig på sängen och fick en otroligt skön helkroppsmassage! Han är så söt!
Var i Norrtälje idag och beställde tapeterna till vardagsrummet och Daniel bestämde sig för att vi skulle ha ett bubbel/massagebadkar och så blev det. Kommer bli så underbart att sitta i det och mysa tillsammans. Det kommer hem nästa vecka!
Passade på att handla lite oxå när vi var i Norrtälje.
Just nu står Daniel och lagar mat åt oss. Hamburgare med grillad lök och chipotelketchup samt dijonsmakande potatissallad står på menyn. Åh va han är bäst! Jag är så bortskämd!




Fenix sitter på första parkett och studerar pappas matlagning


Kokboken


Tar in det som står


Matlagningen är igång



Nya familjemedlemmen! Bubbelkaret!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0