Tatueringsdax, dock ej för mig!

Kallt! -22 grader. Embla fick ha sitt täcke på sig på sin morgonpromenad idag! Själv lånade jag Daniels termobyxor då jag inte har några egna. Dem var väldigt för stora men varma och det är ju syftet!
Har varit hos Fenix´s farmor nu. Har lämnat upp massa saker som Embla ska ha när dem ska vara hundvakt. Imorgon åker vi väg till Sundsvall för mormors begravning. Det är så skönt att dem ska passa henne så vi slipper ha med henne till Sundsvall. Kommer sakna henne men hon har det bättre här hemma.
Vi har fått världens sötaste små sockor som farmor stickat till Fenixen oxå! Åh va söta fötter dem har!
Nu sitter jag och väntar på att vi ska åka in till Norrtälje. Daniel ska fortsätta på sin tatuering på låret. En fenixfågel med namnet Fenix under. Skulle vilja ha Fenix namn och födelsedatum på handleden men just nu finns inga pengar till det. Har ju blivit så smal av att amma så nu har jag fått lagt pengar på kläder istället.
Måste packa inför resan oxå. Skönt att Daniel och Fenix åker med. Kommer bli jobbigt! Mormor var världens bästa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0