Stockholm

Vid tre tiden idag begav mig jag och Fenix mot Stockholm. Vi träffade upp Daniel på söder och han lotsade oss till Mariatorget där jag skulle prova på en ansiktsbehandling. En kamrats mamma håller på att prova en ny produkt så då ställde jag upp som provdocka.
Vi kom lite tidigt så vi åt på en mysig liten pub på Mariatorget först. Fenix charmade som vanligt dem andra gästerna. Han är för go han! Efter middagen gick jag iväg på behandlingen och Fenix och Daniel gick och handlade lite barnmat, dem hade även hittat en butik med barnkläder där dem hade shoppat lite.
Behandlingen var kul, det var någon sorts ström tydligen som ska göra att huden stramas åt eller något liknande. Det är ju spännande att prova nya saker. Ser inte så stor skillnad men det ska tydligen ge resultat efter några dagar. Vi får se hur det blir.

Glad kille på puben

Mina älsklingar!

Mat!

Den fina dräkten som pappa köpt!

Den söta bodyn som pappa oxå köpt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0