Promenad

Fenix älskar att ligga i sitt gym och plinga och plonga på alla figurer som hänger där men efter en stund tycker han att han har sett allt och vill göra något annat. Då brukar han få vara med när man gör hushållssysslorna. Igår vek jag ihop och sorterade tre maskiner tvätt. Fenix ville vara med och lekte titt ut i den rena tvätten. Det är den nya leken som roar lillkillen!
Embla är min fantastiskt underbara hund. Hon är så rar och go! I morse på våran promenad så tog vi med oss kameran och fotograferade det fina vinterlandskapet. Är ju ingen fotograf direkt men det är roligt. Embla tyckte väl att det var så där lagom roligt att stanna titt som tätt när matte slet fram kameran.


Fenixen med sitt glada morgonhumör


Fenix i tvättberget

Vinterpromenad

Sovande Fenix









Finaste Embla!


Kommentarer
Carina

Japp=) ni är alltid välkommna på fika =) vänta tills barnbidraget kommer då ska jag köpa gulliga muffins formar =)

jag tycker inte om vintern men de är fint att titta på träden nu när de är så här och du har lyckats få fina vinter bilder =)

2010-01-13 @ 19:47:13
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0