Ny dag, nya äventyr

Jaha, idag ville Fenix inte ha så mycket av sin havregröt med mangopuré i. I går var den alldeles förträffligt god men idag var bordskanten mer intressant än maten. Vi provar i morgon igen.
Idag ska jag och Fenix ut och åka lite. Först ska vi på ett litet möte. Jag är kontaktperson åt en tjej som har lite svårt med att gå ut bland folk. Har som extrajobb att ta med henne ut och fika eller göra andra aktiviteter. Jag får alltså betalt för att gå och fika. Inte helt fel. Idag ska vi träffa damen som håller i hela projektet. Klockan elva blir det. Klockan ett är det fika hemma hos en av mammorna i mammagruppen. Vi ska väl försöka ta oss dit oxå. Hoppas Fenix hinner sova lite innan bara. 
Ska även försöka ta mig en sväng på stan och köpa en till nappflaska och nya nappar till den flaskan han har. 
Anton kommer även idag och fortsätter med spacklingen av vardagsrummet. Förhoppningsvis kommer tapeterna idag och då hämtar vi det nya bubbel- och massagebadkaret samtidigt.

 
Fenix frukost var inte så intressant idag


Sötisen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0