Morgon!

Fenix sov ganska mycket igår i och med att han vaknade klockan tre  på morgonen. Han sov på förmiddagen , i bilen till stockholm och även hela hemresan. Jag var lite orolig att han skulle vara vaken hela natten men han somnade vid halv tio och vaknade tjugo över tre för lite mat och somnade sedan om till halv sju. Helt okej!
Idag har vi inget på programmet, vi ska bara ha en lugn hemmadag. Har ju varit ute och åkt ganska mycket dem senaste dagarna och så ska vi ut en sväng i morgon oxå så det ska bli skönt att bara ta det lugnt idag. Vi ska snart äta frukost och sen är det dags för Emblas promenad.
Hoppas Daniel kommer hem tidigt idag. Vi saknar honom!
Jo, jag kanske ska baka något bröd idag. Det är ju torsdag så lite soppa med nybakat bröd kanske inte är helt fel. Ska nog försöka hinna med det!

Glad morgonpojke!

Myspyjamas!

Så här glad blir man när man får vara polkagris


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0