Lilla älsklingen

Helgerna är lite extra mysiga. Hela familjen kan ligga kvar i sängen och mysa en stund. Fenix har världens bästa morgonhumör. Jag åkte in en sväng till Norrtälje på morgonen och Fenix och Daniel var kvar hemma själva. Det är skönt att komma iväg hemifrån ibland utan bebisen men man hinner inte långt innan man börjar sakna honom. Idag kom jag väl till Vreta handel som ligger typ tio minuter härifrån sen ville man nästan vända hemåt och pussa på lilleman! När jag var borta fick Daniel mata Fenix lite och idag höll han i sin nappflaska själv en stund. Typiskt att jag missade det men det kommer fler tillfällen. Kul att Daniel får se något först för en gångs skull. I vanliga fall är det ju jag som får äran att vara med eftersom jag är hemma med honom hela dagarna.
I går var vi på Roslags järn och valde tapeter och köpte ny dusch. I dag ska vi tillbaka och beställa tapeterna, var tvugna att mäta lite först innan vi kunde beställa dem.
Daniel tog en promenad med Fenix så han sover nu och jag ska väl duscha lite innan vi åker in till Norrtälje

Sötnos

Sängmys!

Glad morgonkille

Kram med pappa

Duktig pojke


Så söt

Gott!

Nya duschen

Nya duschen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0