Hem till pappa/morfar

Den här helgen är mamma uppe i Sundsvall för att ordna med det sista i mormors lägenhet och lite andra saker. Pappa är då själv ute på landet så jag och Fenix tänkte åka dit en sväng efter Fenix´s förmiddags tupplur. Ska försöka raka av Ceasar lite päls oxå. Ceasar är så gullig, jättelång grafitgrå päls och knallgula ögon. Han väger ca 7 kg, inte tjock utan bara väldigt stor Han´s underbart vackra päls har dock en förmåga av tova sig när han blit blöt så då får jag ta fram rakapparaten och snygga till honom lite.
Daniel ska måla lite här hemma så det passa utmärkt att lämna huset då så vi slipper gå runt i lukten.


Söta Ceasar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0