Daniel hemma!

Nu har Daniel kommit hem till oss efter sin arbetsdag! Skönt! Vi saknar honom här hemma på dagarna. Fenix tycker det är kul när pappa kommer hem igen. Dem två har passat på att busa lite i soffan nu. Hihi, Fenix råkade kräka ner pappa, han missade hela sig själv och la allt på Daniels tröja. Haha, sånt händer. Tvättmaskinen går för fullt här hemma. Tänk att en sån liten kan skita ner så mycket!
Betsällde en bok med barnmatsrecept här om dan och nu har den kommit. Gjorde lite morotspuré som Fenix verkade gilla. Ska prova med broccoli imorgon. Känns bäst att göra mat själv, då vet man vad som är i men jag orkar nog inte varje dag utan lite köpmat kommer det bli.



Så här kul är det när pappa kommer hem!


Spännande leksaker


Myyyyys!


Intressant med en kamera!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0