Besök hos Fenix´s gudmor

Idag var vi och fikade hos Fenix´s gudmor Carro och hennes respektive, Magnus och självklart dem sötaste flickorn Lova och Nea. Åh, spmysigt det var att träffa dem igen, hela härliga familjen! Dem är så rara! Carro och Magnus har förlovat sig nu, åh så roligt! Grattis! Fenix pratade och pratade som vanligt, han passade även på att kräkas lite på Carro och dra ur några av hennes hårstrån! Charmigt! Fenix var även väldigt förtjust i Carros gardiner, han var som trollbunden av dem en stund! Hihi! Han kanske ska bli designer, vem vet??
Jag och Carro tränade ganska intensivt tillsammans ett tag på Nautilus och pratade om att ta upp det igen nu. Vart ju ett avbrott under graviditeten. Inte för att jag behöver träna för viktens skull men lite muskler och kondotion skulle ju behövas, sen vore det så roligt att träffa Carro oftare!
Fenix somnade i bilen på vägen hem och vaknade inte när jag bar in honom heller så han sussar gott i sin säng nu. Börjar bli hungrig fast jag tryckte i mig två muffins hemma hos Carro och Magnus eller trycka i sig var väl kanske inte rätt uttryck. Dem var så goda så dem slank ner väldigt lätt! Får väl leta reda på nått i frysen som vi kan ha till middag.

Nea, Carro, Fenix och Magnus!  Fenix har fått span på gardinerna

Kul att stå i Carros knä!

Svårt att höra vad folk säger med Fenix pladdrande hela tiden!

Hejdå gudmor Carro! Dags att åka hem!


Kommentarer
carina

tja =)

Jag har ingen tid så där men vid 10-11 i morgon kanske, fast mäst troligast efter 11 för Casper brukar ha en sovstund mellan 10 och 11 =)

De vore kul att träffas

2010-01-31 @ 18:47:50
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0