åh, vad jag älskar min lilla Kung Dreggel

Klockan 03:15 vaknar Fenix, jag går upp och ammar honom, när han ätit klart tittar han upp på mig och jag får världens största leende! Jag förstår då att han inte tänker somna om så här sitter jag 04:23 och Fenix ligger i gymmet. Hoppas han blir trött snart och somnar. Jag skulle inte ha något emot att sova ett par timmar till! 
Fenix försöker sitta själv nu för tiden och igår satt han i soffan en stund för sig själv. Han är för söt! Man kan inget annat än älska denna lilla Kung Dreggel trots att man inte får sova ordentligt!
Puss på dig hjärtat!

Sitter själv!

Så duktig! Älskar dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0