Våran ängel!

Fenix har varit så duktig i natt! En riktig lite ängel! Igår kväll kom farbror Mikael över en sväng och busade lite med Fenix, efter det tog jag mig en skön dusch med honom. Färdig duschad och fin fick han sin välling och så fick han amma lite. Tjugo över åtta orkade han inte hålla upp sina ögonlock längre utan han somnade så skönt! Tjugo i sju i morse slog han upp dem igen! Över 10 timmar har han sovit! Han verkar sova mycket bättre nu när han får vällingen, han håller sig mycket längre.
Daniel har kurs idag så han började lite senare. Mysigt att han är kvar isängen när man vaknar. Han gick upp och hämtade en glad och pigg Fenix ur hans säng och la honom här hos mig! Han är så söt, nu är det nämligen väldigt roligt att suga in underläppen i munnen! Han ser så lustig ut och så smackar han samtidigt! Charmigt! Han är ett riktigt lite yrväder just nu, han skjuter sig ju fram på rygg och fort går det så man får passa honom och flytta tillbaka honom in i sängen när han är på väg ur hela tiden.
Idag ska jag och Fenix äta lunch med Camilla, sen ska vi ringa Daniel och se hur mycket han har kvar på kursen. Är han färdig så ska vi träffas och handla och om han inte är färdig tar väl jag och Fenix en sväng på stan tills han är klar.   
Mailade över några söta bilder på Fenix till sekreteraren på Daniels jobb igår, fick precis svar från henne och hon vart så glad så!
Nej, nu blir det fortsatt bebismys en stund till!

Glad kille igår kväll

Fenix och farbror Mikael

Bus med farbror Mikael

Grabbarna Andersson

Pojkarna ser bekymrade ut över datorn som inte vill spela upp filmer

Mina snyggingar!

Morgonmyser i sin nya pyjamas



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0