Kvällen

Fenix är ganska så rörlig nu för tiden och rymmer ur gymmet hela tiden. I dag har jag fått hämtat honom och lagt tillbaka honom två gånger. Han har varit rätt kinkig idag, tror kanske att den andra tanden oxå är påväg nu. Hoppas den kommer snart, tycker så synd om honom. 
När pappa kom hem åt vi lite mat och sen fick Fenix ta en skön dusch med honom. Fenix älskar att bada och duscha så det får han göra varje kväll med någon av oss. 
Efter duschen gick vi och hälsade på farmor en stund där vi fick nybakade munkar, Gott!
Nu är det min tur att duscha och sen ska Fenix nattas!


Fenix på rymmen ut ur gymmet

Den roliga bitringen

Läser bok

Intressant läsning

Tur att det finns bitringar när man får tänder!

Avklädd och redo för duschen

Ska in i duschen med pappa!

Jag kan torka mig själv

Nöjd och glad efter duschen

Bus med pappa i sängen

Daniel som liten


Fenix brevid pappa

Fenix med farmor

Den roliga mjuka bilen!

Fenix busar med pappa

Daniel och Fenix testar farmors nya crosstrainer

Myspojkarna

Fenix nya populära leksak!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0