Fredag

Innan vi åkte till Norrtälje vilade Fenix lite så då passade Embla och jag på att mysa lite, hon behöver lite uppmärksamehet hon med! 
Fenix, jag och Camilla var på Tullen och åt lunch. Kycklingsallad för min del och äppelmos för Fenix´s del.
Vi mötte upp Daniel på Flygfyren efter det och handlade lite så nu är det fullt i kylskåpet igen, skönt! Vi köpte även lite välling till Fenix som vi ska prova dem närmsta dagarna, vi får se vad han tycker om det.
et inte riktigt vad det blir för middag ännu men vi får väl hitta på något, ikväll blir det i alla fall mys i soffan med godis och skräckfilm.

Emblamys!

Puss!

Fenix på Tullen

Vad spännande allting är!

Glad kille i Polarn och Pyret halskrage väntar på sin eftermiddagspromenad

Nya jackan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0