Usch!

Nu har Fenix och jag varit till gräddö och handlat lite till kvällens soppa. Det är ju helt tokigt dåligt väglag. 1½ dm modd har man kört i. Det går ju knappt att styra bilen. Vi kom fram och tillbaka i alla fall men sakta gick det, huvudsaken är ju att man kommer fram. Tre bilar låg i diket, vad är det för fel på människorna, känner dem inte att det är halt, man får ju anpassa hastigheten efter väglag. EN av bilarna hade precis kört av vägen men två andra bilar hade stannat. Det var ju ingen idé att jag oxå stannade med barn och allt i bilen, jag kan ju ändå inte göra något. Hoppas ingen gjort illa sig i alla fall.
Nu ska det kokas soppa!

Söta bebisen iklädd sin nya polarn och pyret mössa på väg till gräddö!

Usch, vilket väder!


Kommentarer
carina

Hej =)

De gick bra för Mormor att ha casper =)

På tisdag... mmm kanske att vi kan träffas innan

men Jimmy ska till arbetsförmedlingen så jag vet inte hur dagen ser ut där en =)

Kram

2010-02-04 @ 17:41:06
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0