Usch, för snö!

Hatar verkligen snön! Skulle ta en promenad med Fenix och Embla men då har dem inte plogat infarten till vårat hus, man blir ju tokig. Med snö upp till knäna så inser man ganska snart att det inte ens är någon idé att försöka sig på att pulsa fram i snön med barnvagn. Embla ville ju ut och Fenix hade somnat i vagnen innan jag hunnit klä på mig själv så jag rullade in vagnen i garaget där han fick fortsätta sova i lugn och ro. Jag tog med mig babyradion och gick en liten sväng med Embla så hon fick kissa i alla fall. Får vänta med en längre promenad tills dem har plogat.
Ska väl ta och börja med städningen då....tråkigt men behövligt!

Fenix på en morgonpromenad i vardagsrummet

Hälsar på hos Embla!

Satte in kort i dem nya fina ramarna igår, ett med mig och Fenix

...och ett med Daniel och Fenix

Min vackra blomma som jag fick av mamma för något år sedan blommar för tillfället. Så fin!

Mycket snö utanför dörren! Pulsade tappert fram med Embla genom snön!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0