Torsdag morgon

Jaha, torsdag redan, bara den hör dagen och en till, sen är stora älsklingen ledig igen! Veckorna springer iväg och redan nästa tisdag fyller Fenix ½ år.
Idag ska jag in till Norrtälje och ta en fika med Jeppe och förhoppningsvis kommer även Carina och lilla Casper oxå. Efter fikat kanske jag, Fenix, Carina och Casper unnar familjecenter ett besök. Barnen kan få leka lite tillsammans där, tror att det skulle vara lite alla hjärtans dagspyssel idag oxå. Vi får se vad som hinns med och orkas. Fenix somnade vid åtta igår, sen vaknade han tolv för lite mat och somnade om till tjugo i sex. Han är en morgonpigg liten kille. Sen när vi tar våran morgonpromenad somnar han om och kan sova 2-3 timmar till.
Idag ska Fenix få pröva lite risgröt igen, den uppskattades inte så mycket sist men idag kanske det funkar bättre!


 
The man behind the Mask!

Oj, en kamera


Hm, intressant!

Sötaste bebisen!

Glatt morgonhumör!

Kli, kli, kli i tänderna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0