Sugen

Fick precis ett fikaerbjudande av Jeppe. Fika på pelikan med Jeppe, Proppen, Sofia och lilla Mindra. Var dock tvungen att tacka nej. Fenix somnade direkt efter sin frukost vid sju och sover fortfarande, klockan är nu 10:45. Han är lite trött av sin förkylning.
Är dock väldigt sugen på att nappa på erbjudandet, är så tråkigt att bara sitta hemma medans Fenix sover men idag får jag tänka på honom och bara ta det lugnt. Vi vill ju inte smitta lilla Mira heller. Det räcker med att vi måste in och handla sen. Han har ingen feber eller så men är lite snorig och nysig. Ska nog snart väcka honom så han får äta lite lunch, vi vill ju att han ska sova ikväll oxå.
Vi får ta upp fikandet nästa vecka igen.

När jag gick ner och skulle väcka honom så var han redan vaken men låg och drog sig

Sötnosen var redo att stiga upp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0