Söndag

Mysmorgon som vanligt med familjen i sängen! Idag ska vi in till Norrtälje och handla lite, vi orkade inte med det igår. Vi ska även ta en sväng förbi Mio och titta på tv-bänk där.
Igår var Daniels pappa och bror här och hämtade den gamla soffan så nu kan vi flytta matbordet i gamla vardagsrummet under dagen. Vi får se om vi hinner stanna vid ljusexperten och titta på lampa till vardagsrummet oxå.
En långpromenad först med Daniel och Fenix, Embla är ju inte hemma så vi får gå ensamma idag. Vi ska hämta upp henne i eftermiddag. Längtar efter min lilla tös!

Fenix och pappa

Ska vi gå upp eller???

Smaka lite på tummen

Liten och glad!

Pappa klär på sig

Ny Metallicatext

Sladden i micken är ny



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0