Sköna fredag!

Jaha, så var äntligen fredagen här, sista arbetsdagen för stora hjärtat. Idag slutar han dessutom lite tidigare, jag och Fenix ska möta upp honom i Norrtälje så ska vi titta på fotoramar och handla mat till morgondagens middagsbjudning. Jag hittade jättefina fotoramar i det nya galleriet på stan men jag tänkte att Daniel skulle få se dem innan dem inhandlas. Tror att dem skulle bli jättefina i nya vardagsrummet, Hoppas bara att vi får hem våran dator som är på lagning snart så jag kan beställa lite framkallningar, alla korten ligger ju på den datorn just nu.
Innan shoppingen ska jag och Fenix äta lunch med Camilla på Tullen, Fenix älskar deras taklampor så det blir nog ett uppskattat besök av honom. Camilla har dessutom glasögon som Fenix tycker är väldans roande! Praktiskt med en lättroad bebis!
Men först blir det påklädning, grötfrukost, promenad och en tupplur för lilleman!

Nyvaket charmtroll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0