Passion för sladdar!

Alltså han är ju för lustig lilla Fenix, det är inte nog med att han rymmer var och varannan sekund nu har han börjat leta upp sladdarna i huset oxå. Jag hängde tvätt i rummet brevid varagsrummet där Fenix låg och lekte när man hör hur det rasslar till, jag går och tittar och då har han fått tag i antennkablen som legat längst med väggen. Den är i och för sig inte fastsatt ännu, vi ska göra det i samband med att golvsocklarna ska upp. Det är ju ingen ström i kabeln heller men ändå. Vilken buse! Han har ålat sig fram till väggen och slitit med sig kabeln och ligger och fifflar med den!
Nu är den lilla ligisten trött i alla fall, jag satt med honom mot min axeln och gungade lite och sjöng lite för honom, då somnade han. Nu ligger han i sin säng. Sötnosen! Det är så mysigt när dem somnar hos en. Det blev inget familjecenter eller födelsedagsfika idag. Lilla Casper är sjuk, stackaren. Han hade feber så vi riskerar inte att träffas då, vill ju inte att Fenix ska bli sjuk. Hoppas han blir frisk snart igen! Krya på dig Casper! 
Har lyckats suttit och sorterat bilder och beställt bilder dessutom, ska bli roligt att sätta in dem i sina ramar sen. SKa försöka komma ihåg att maila över kort på Fenix till sekreteraren på Daniels jobb oxå. Hon vart eld och lågor över Fenix när jag var där och hälsade på och lovade då att ordna lite bilder till henne.  
Daniel skulle handla välling på vägen hem, skönt att jag slipper åka iväg bara för det, är hellre hemma och myser nu när det snöar.   

Hmmm, en sladd!

Intressant, jag drar lite till och ser vad som händer!
 
Oj, mamma! Nej, vaddå, jag gör inget speciellt! Skulle bara kolla vad det här snöret var till för!


Kommentarer
carina

hejsan!

Tack, Casper verkar pigg fast han har 37.7 =( så det är väl skönt att han är pigg men ändå... min lilla ängel

Så din gör lite hyss =) skoj =)

2010-02-18 @ 16:50:30
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0