Onsdag!

Vår lilla buse rymmer hela tiden. Idag hittade jag honom på andra sidan vardagsrummet än vad jag hade lagt honom! Han backar fortfarande, hihi, hoppas han tar sig framåt snart!
Idag ska vi träffa Carina och Casper på Pellikan och fika igen! Ska bli trevligt! Kul för bebisarna att träffas oxå!
Efter fika blir det hem och laga mat. Kycklingspett med jordnötssås samt ris och sallad!

Påklädd och färdig för frukost!

Glad kille

Fenix på rymmen, har hamnat på andra änden av vardagsrummet

Va? Jag har inte gjort något!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0