Nyklippt

Sådär ja, då var topparna avklippta igen! Skönt att bli av med det slitna! Köpt mer toning till håret oxå, börjar bli dags att ordna färgen snart igen nämligen. Köpte samma rödaktiga ton som sist, trivs med det röda. Fick klippning och slingning av Daniel i julklapp som jag ska spara lite tills man vill bli extra fin!
Fenix tyckte det var spännande i salongen, hårtorken var dock lite otäck, hihi, hans mamma är nog inte så flitig med hårtorken hemma så han vant sig.

Filosoferar hos frisören

Skönt att sitta ner en stund!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0