Mysdag!

Åh, vilken mysig dag vi har haft idag! Fenix och jag åkte hem till Carro vid halv tolv. Vi gick in och hälsade på lilla Ebba, deras mops, och sen gick vi ner på stan. Vi åt lunch på G. Kungsflundrafilé med pressad potatis och hummersås. Jättegott! När vi hade ätit klart gick vi och hämtade Carros små tjejer, Lova och Nea, från skolan och gick vidare hem till dem. Hihi, Nea fick för sig att hon skulle backa hela vägen hem så det tog lite längre tid för henne, Lova och jag gick lite före och pratade medans Carro fick stanna och vänta in Nea. Hihi, dem är ju för roliga ibland. Väl hemma vi drack lite varm choklad och hade det mysigt! Var flera år sedan jag drack varm choklad, väldigt gott var det! Tjejerna är så söta och Fenix tycker att dem är jätterara och roliga. När vi sen skulle hem så kramade alla om Fenix, så sött! Dem är vekrkligen helmysiga hela familjen. Hoppas vi ses snart igen!
När vi kom hem fick Fenix lite välling och sen kom pappa hem! Mysigt när han kommer hem lite tidigare. Fenix fick busa lite med pappa och det är alltid lika uppskattat. Nu lagar Daniel mat, pastasallad ska det bli för det var han sugen på. Fenix sitter i sin stol brevid medans Daniel talar om hur maten ska tillagas. Haha, dem är för söta! Stackars Daniel var frusen när han kom hem, tycker synd om honom som måste jobba utomhus i kylan, hoppas det vänder mot varmare håll snart!

Fenix väntar på att få åka

Redo för färden till Norrtälje

Fenix hälsar på Ebba!

Hihi, söta Ebba!

Fenix på G

Ska nog låna gudmors fingrar och gnaga lite på

Fenix gör pruttljud så det stänker och Carro skrattar!

Söta Lova dricker varm choklad

Söta Nea ville även ha fil och flingor!

Får håret flätat av mamma, mys!

Gulliga familjen tar farväl av Fenix som ska åka hem!

Pappa är hemma och busar med mig!
 
Buspojkarna!


Kommentarer
carina

tjena hej

Jo torsdag 10.30 är det bvc så då åker jag inte hem efter det =) så kan vi ta oss till familje center =)

Kram

2010-02-23 @ 18:21:37
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0